top boek!

Marieke van Aken 21 januari 2023
Voor de leesclub van ThrillZone mocht ik dit boek lezen. Het was voor mij de eerste kennismaking met de schrijver, en wat voor een.
Schrijver Emily heeft een dramatische periode achter de rug en besluit een tijd in Schotland te verblijven. Ze moet zichzelf hervinden en herontdekken, en wil ook research doen en inspiratie opdoen om een nieuw boek te schrijven over een Schotse legende. In Schotland ontmoet ze diverse mensen, en gebeurtenissen volgen elkaar op. We leren als lezer Emily en andere personen beter kennen, en we worden deelgenoot van hetgeen Emily meegemaakt heeft.
En de tweede verhaallijn ontpopt zich verder, die van Twinkel. Deze verhaallijnen komen uiteindelijk samen, en het plot is geweldig. De verhaallijnen in het prachtige, onstuimige Schotland, heerlijk! Ik vond de thriller geweldig, voelde de spanning maar was uiteindelijk ook erg onder de indruk van de schrijfstijl. Erg mooi!

Meer recensies van Marieke van Aken