Zeer onderhoudende thriller

Marieke van Aken 12 januari 2022
Dit boek “ als je van mij bent” gaat over Philomena, afgekort Phil. Ze werkt als agent, bij de Metropolitan Police. Philomena komt uit een familie, en is een vrouw, dat maakt dat zij altijd voelt zich te moeten bewijzen.
Tijdens haar werkt ontmoet zij Tempe Brown. Phil helpt haar ontsnappen uit een situatie van huiselijk geweld, en naarmate het verhaal vordert wordt Tempe steeds meer onderdeel in haar leven.
Maar is Tempe wel wie ze zegt dat ze is..? Gebeurtenissen volgen elkaar op.. een moord op een journalist, een corrupte agent, huiselijk geweld, een zieke vader.. Uiteindelijk merkt Phil dat ze er alleen voor staat, en ze gaat koste wat t kost door om antwoorden te vinden..

Genoten van het boek, vlotte schrijfstijl, spannend plot en zeer onderhoudend. Aanrader!

Meer recensies van Marieke van Aken