Griezelig

Marina67 31 augustus 2019
Het zal je maar gebeuren, levend begraven worden in een kist bovenop een ander lijk wat al langere tijd dood is!

We lezen hier het verhaal van journaliste Nikki Gillette en rechercheur Pierce Reed. Ze kunnen elkaar niet uitstaan maar worden gedwongen samen te werken in de zaak Grafschender. Want hij communiceert met hen beiden via briefjes, mails en cassette bandjes.

Het plot is gruwelijk en pas in het laatste hoofdstuk weet de lezer wie de Grafschender is en wat zijn beweegredenen zijn. Er worden wel hints gegeven maar net zoals de Grafschender een rookgordijn optrekt voor Pierce en Nikki zo doet Lisa Jackson dit voor de lezer.

De personages in dit boek hebben uitgesproken karakters. Deze ontwikkelen zich nauwelijks maar dat is voor het verhaal ook niet nodig. Alleen Nikki en Pierce ontwikkelen zich op persoonlijk vlak en hebben uiteindelijk geen hekel meer aan elkaar....

Een goed plot, een prettige schrijfstijl en spanning tot het einde, ik geef 4 sterren

Meer recensies van Marina67