Meer dan 5,2 miljoen beoordelingen en recensies Organiseer de boeken die je wilt lezen of gelezen hebt Het laatste boekennieuws Word gratis lid
Lezersrecensie

Een sterk staaltje vertelkunst!

maryse52 12 februari 2024
Een verhaal over het maken van reality-tv op een tropisch eiland zou kunnen ontaarden in een juicy beach book dat nog minder om het lijf heeft dan de bikini van de strandlezer. Wie hiervoor vreest mag opgelucht ademhalen!
Thysia Huisman, die zich liet inspireren door haar jarenlange werkervaring achter de schermen van de televisiewereld, heeft een kritisch en bij momenten snoeihard beeld geschetst van hoe grenzen vervagen als het grote geld, het prestige en imago vrij spel krijgen. Hoewel een thriller vraagt om het enigszins uitvergroten van situaties, blijft de geloofwaardigheid altijd dichtbij. Sinds enige tijd weten we immers hoezeer normen kunnen vervagen in de coulissen van televisieprogramma's.
Thysia Huisman heeft een naar adem happend plot uit de mouw geschud. Zin na zin worden spanning en vaart vastgehouden en neemt de verbijstering bij de lezer toe. Omdat ze bovendien heel wat verhaalelementen aanbrengt lijkt ze op een circusartiest die tig ballen in de lucht houdt. Deze krachttoer verdient veel applaus en een hoge plek op de ranking van beste thriller van het jaar!

Meer recensies van maryse52

Gesponsord

Als lezer word je uitgenodigd mee te denken en krijg je voldoende hints en vermoedens toegespeeld en toch sta je continu op het verkeerde been.

Doe mee aan de Hebban Boek van de Maand Challenge en lees mee met de Hebban Crew. 16 verrassende boeken in 16 maanden!