schrijver vd maand juni

Titel van het boek: Zielenmenners
Auteur: Terrence Lauerhohn
Omschrijf in een paar woorden, wat je van het boek vond:
Doordat ik nog helemaal niks van deze schrijver ooit gelezen heb, was dit een sprong in het diepen. Ben ontzettend blij dat ik deze sprong gewaagd hebt, dit verhaal is een perfecte combinatie van thriller/ fantasy & horror in een verhaal. Dit verhaal heeft me van begin tot eind weten vast te houden in zijn greep. Met pijn en moeite moest ik het neerleggen, als mijn `leeshoofdpijn`weer kwam opzetten. De personages weten je alle kanten op te duwen, met je eigen mogelijke eindes. Dan kom je er achter dat je totaal de verkeerde kant op dacht en dan wordt je op verrassend eind getrakteerd.
Algemene waardering van het boek; (1= slecht/10=super goed)
De schrijfwijze van het Boek; (1=niet te volgen/10= zeer meeslepend)
Waardering v/d illustratie`s; (1=helemaal niks/10=uitmuntend)
Zou je dit boek bij anderen aanraden; (1=nee /10= aanrader)
8 Eindcijfer:8+8+6+8=30/4=7.5

Zelf de korte verhalen:

Anatha/

De tempel van alles/

Iomanes verzoekingen/

Mager boontje &

Vreemdeling,

Geschreven door Terrence Lauerhohn zijn geweldig om te lezen. Ze zijn ieder opzichzelfstaand geweldige meester-werkjes die je van begin tot eind lekker mee trekken in het verhaal. De verhalen zijn echt goed geschreven, wat me best moeilijk lijkt om te doen. Om je lezers te boeien en vast te houden in zo`n weinig woorden per verhaal. Ik wist niet dat ik korte verhalen toch intressant vond om te lezen, ben blij dat deze schrijver me anders heeft laten inzien. Zal van af nu heel anders aan kijken tegen korte verhalen en de schrijvers die ze geschreven.

Doordat het korte verhalen zijn, vind ik het niet juist om ze met recensie formulier te beoordelen. Dit zou ten nadelen van de waardering werken. Voor deze korte verhalen krijg je gewoon een mooie 8.

Meer recensies van Maxi mini bieb Aurora