alles valt samen

16 november 2019
Dit vind ik van het verhaal:

Ik was echt super benieuwd naar dit boek! Ik kende het werk van J.Sharpe al maar het werk van Cocky van Dijk nog niet. Daarnaast was ik super benieuwd hoe de samenwerking tussen deze twee auteurs zou zijn. De cover van dit boek vind ik super gaaf en de bril past ontzettend goed bij het verhaal maar daar kom je tijdens het lezen wel achter.

Wat ik heel bijzonder vind aan dit boek is dus dat het door twee auteurs is geschreven maar hun werk sluit zo naadloos aan op elkaar dat je dit echt niet merkt tijdens het lezen. Het boek lijkt gewoon door een auteur geschreven te zijn. Daarnaast hebben beide auteurs een schrijfstijl die vlot weg leest waardoor je het boek binnen no time uit hebt.

Wat ik ook heel prettig vind aan het boek is dat we het verhaal lezen vanuit 2 kanten lazen de donkere kant en de lichte kant. Maar het meest opwindende gebied vond ik natuurlijk de schemerzone die tussen deze twee gebieden in lag.

De personages hebben allemaal een opwindend verhaal Zoƫ is toch wel mijn favoriet denk ik. Want dat is gewoon een heerlijk tof en stoer wijfie. Maar Christiaan die juist aan de kant van het licht woonde vond ik ook echt heel erg interessant. Ik vond het mooi om te zien hoe hij bepaalde dingen ontdekte in het verhaal. Hector de leider van de Jutters is ook echt een geweldig personage.

Bij dit soort boeken denk ik altijd het zo ons zomaar kunnen overkomen met alle techniek van nu. Maar aan de andere kant is het ook echt science fiction en het blijkt dat dit een genre is wat mij ook wel heel erg ligt.

Nou ja eigenlijk moet je gewoon het boek zelf gaan lezen want het is echt te gek! Daarom krijgt het boek van mij een welverdiende dikke 9

Heel veel liefs, Melanie

Meer recensies van