Lezersrecensie

Heel spannend en ook een beetje eng

Jonas zijn opa is per ongeluk verder in de tijd gereisd en is 1 dag verder weg (in de toekomst).
In de krant van morgen staat dat de bank is overvallen en dat er gewonden en misschien wel doden zijn gevallen.

Door de tijdgenerator geeft Jonas zijn opa door dat Jonas er voor moet zorgen dat dit niet gebeurd. Maar wie kan Jonas helpen, de enige die weet van de tijdgenerator is Maartje. Alleen kunnen ze niet goed met elkaar omgaan. Maar er zit niets anders op.
Samen maken ze een plan zodat de bank niet wordt overvallen. Gaat het ze lukken…… er zit namelijk ook nog een schurk achter ze aan.

Dit vond ik echt een heel leuk boek. Het was heel spannend en ook een beetje eng. Zoals wanneer ze in het huis zijn van de schurken. het is ook heel avontuurlijk omdat ze een overval proberen te stoppen.

De hoofdpersonen Jonas en Maartje zijn leuke personen. Ondanks dat ze elkaar niet echt aardig vinden, zijn ze best een goed duo. Wat Maartje doet tegen de schurken, zou ik echt nooit zelf durven.

Eigenlijk is het ook best een zielig verhaal want de schurken willen iets goeds doen met het geld.

Het lijkt mij heel cool om een dag vooruit te reizen. Het boekje is niet al te dik en de hoofdstukken zijn 5 a 6blz.
Ik wil zeker nog meer boeken van de serie gaan lezen.

-Noa, 10 jaar-

Meer recensies van Melissa (Moeder & dochters lezen)

Gesponsord