Mysterieuze thriller met een zeer spannend plot - Aanrader !!

Mieke Piersma 09 mei 2024
Na het lezen van “De Rouwbrief” was ik heel nieuwsgierig naar “De tweede weduwe” en dit boek is mij reuzegoed bevallen.
Het is inderdaad als stand alone te lezen, maar het is raadzaam om het eerste boek te lezen. Een aantal personages komen terug in dit verhaal..
Vanaf het begin zit je in het verhaal en houdt het je aandacht vast tot en met het allerlaatste hoofdstuk. Het plot is zeer spannend en houdt je op het puntje van je stoel.
Wat een fantastische thriller met een vlotte en snelle schrijfstijl. Het wordt nergens traag of omslachtig. Knap gedaan van deze auteur!

Het boek bestaat uit vier delen wat heel prettig leest. In het eerste deel leer je de personage Laura goed kennen. Journaliste van beroep en leid haar leven met een groot geheim.
Zij interviewt Susan, kunstenaar van beroep. In het tweede deel leren we Susan beter kennen en in het derde deel Richard. In het 4e en laatste deel komen de verhaallijnen samen en vallen alle puzzelstukjes op zijn plaats. Een zeer spannend einde die je van je stoel blaast. Om geen spoilers weg te geven ga ik verder niet veel uitweiden over het verhaal, ik wil alleen nog zeggen: Lezen dit boek!
Ik heb dit mysterieuze boek met veel plezier gelezen en wat mij betreft een dikke aanrader!

Meer recensies van Mieke Piersma