van ruilen? komt huilen!

MijnBoekKeuze 01 mei 2024
Niets te verliezen - Julia Ran

Chloe, (spreek uit als: Klo-wie )een gedreven jonge energieke jongedame, is junior makelaar maar wil hogerop! Ze krijgt alle rot klusjes toegewezen en dat is ze als enige vrouw in het team wel zat. In een jolige bui met haar vriendinnen in de kroeg start ze een ruilactie.. beginnende bij een zonnebril van Stefan maar waar eindigt dit spel? en is het allemaal nog wel zo leuk als dat het in het begin leek?

Haar vriend Jean Luc is chef kok maar nu even patat bakker, is hij ambitieus genoeg voor de dromen van Chloe? Of mist het daadwerkelijke vuur in de relatie?

Aannemer de Koning vond ik geweldig! Heerlijke vent, rechtdoor zee en voor z’n raap..

Chloe komt in de meest gekke situaties terecht en regelmatig zat ik hardop te grinniken om haar opvliegende karakter en uitspraken.. maar ze maakt in dit verhaal een hele grote groei door, heel mooi om te lezen. Een hart van goud heeft die meid.

Ik ben fan van Julia haar schrijfstijl, het verhaal klopt, de personages zijn leuk en zo verschillend maar goed uitgewerkt, vol humor, het leest lekker vlot weg en naast feelgood gevoelens komen ook wat zwaardere thema’s aan bod. Een mooie tegenhanger in het verhaal.

Bedankt @ranjulia en @hippublishing dat ik deel mocht nemen aan de blogtour, ik heb ervan genoten! Van mij mag er wel een deel 2 komen.. avonturen genoeg met Chloe..

Meer recensies van MijnBoekKeuze