wie kun je nog vertrouwen?

MijnBoekKeuze 22 april 2024
De vergissing - @klslaterauthor

Ik had al eerder een thriller van K.L. Slater gelezen en was daarom erg blij dat ik benaderd werd om dit boek te lezen door @kobobooks..

Ook dit was weer een heel goed opgebouwde thriller die onder je huid gaat zitten..

het verhaal wordt verteld vanuit 2 perspectieven: zestien jaar eerder.. Rose, net 18 en nog heel naïef, die verliefd wordt op de veel oudere Gareth die net in het dorp is komen wonen. Al gauw maakt hij intensief deel uit van haar leven.
En het heden: Rose een jonge vrouw die heel wat mee heeft gemaakt en helemaal alleen is, wat is er in die 16 jaar allemaal gebeurd?

Een heftig verhaal met zware onderwerpen, om de 3/4 hoofdstukken schakelen we tussen het heden en zestien jaar geleden waardoor het verhaal je blijft boeien en je door wil blijven lezen. Wordt de moordenaar van haar broertje Billy gevonden? Zal het recht zegevieren? Ik vond het einde, hoe Rose haar kracht terugvond heel goed.

Een vlot geschreven thriller, spannend tot de laatste bladzijde.

Meer recensies van MijnBoekKeuze