Lezersrecensie

cooper

Vier jaar later, vier jaar zonder, vier jaar waar levens zijn veranderd op allerlei vlakken en 4 jaar dat liefde niet heeft kunnen groeien. Dat is wat er met Cici Fine en Cooper Wild is gebeurt.
Krijgen ze de kans hier terug op de fotografie beurs, om elkaar tegen te komen, te praten en te ontdekken wat ze van elkaar nog zijn of kunnen zijn?
Een liefdesverhaal dat door omstandigheden anders is gelopen dan hun insteek en engagement was. Dat vooral laat zien dat trouw en een verbinding peilers zijn voor een relatie, die niet meteen weg zijn geslagen.
Dat keuzes maken niet altijd zonder gevolgen zijn, als de intentie maar van het begin goed zitten.
Toch was dit verhaal net iets te weinig, ik miste iets en ik denk dat het wat de geloofwaardigheid is rond het terug vinden van elkaar.
Het past wel in de lijn van de 4 broers Wild en de reeks.
Melissa Foster weet toch het weer met een bepaalde beleving en romance gehalte er een afgerond verhaal van te maken.
De personages wisselen elkaar continu af in het verhaal, een schrijfbenadering die de auteur vaak toepast en perfect werkt in verhaallijnen en genre.
Hoop doet leven en dat is wat Cooper en Cici hebben gedaan naar elkaar toe.

3 sterren

@missp_her_books_read