hidden scars

Het leven van de twee mannen, hun bende en hun liefde voor elkaar krijgt hier toch wel een hoogtepunt. Dit op alle vlakken, het is wreed, schokkend, pakkend, confronterend, hoop en liefdevol.
Het laat hier heel duidelijk de macht van bende , posities leden en vooringenomenheid zien.
Maar ook het doorzettingsvermogen van Phoenix en Raine komen zeer sterk naar voor. Hun strijd naar het samen kunnen zijn, een veilige plek zoeken en kunnen opbouwen van hun toekomst hadden me weer zo mee in het verhaal.
Ik vond dit laatste deel ook het heftigste, het had een dark kantje, wat het verhaal wel sterk maakte.
In begin van de reeks dacht ik wel even: waarom in delen het uitbrengen en nu met het laatste deel te lezen begrijp ik dit volkomen. Ik adviseer het persoonlijk om niet direct alles achter elkaar te lezen, lees even tussendoor iets anders. Hierdoor komt het toch beter en sterker over, het laat het verhaal ook de rust en tijd geven, anders komt het allemaal wat te snel achter elkaar.
De schrijfster heeft dit voor mij zeer goed aangevoelden als aangepakt, het laat zien dat het verhaal ook met passie en toewijding is geschreven.
Even heb ik gedacht waarom geen deel 5, eentje om enkel te genieten van hun liefde, maar het is anderzijds juist leuk dat de lezer dit zelf mag doen in de lijn van de rest in eigen gedachten.
Mooie MC romance met liefde rond twee mannen, wat een gedurfde maar zeer geslaagde zet is geweest van N.D.Frost!

4,5 ster

@missp_her_books_read