jackson

Jackson en Laney al jaar en dag de beste maatjes, elkaars vertrouweling en ook op sensueel vlak zijn ze met elkaar verbonden. Toch is het geen relatie dat ze met elkaar hebben, want Laney is net zelf door haar vriend te huwelijk gevraagd.
Wat nu!! Beide zijn niet goed van dit nieuws en toch durven ze iets niet toegeven.
Melissa Foster laat hier heel mooi een vriendschap zien die zo intens is en dit op verschillende vlakken. Samen werken, gaan vissen, kamperen en op familie uitjes.
Maar bang om “wat is “ stuk te maken. Iets waar je als lezer begrip voor hebt maar toch ook hoopt dat het meer kan worden.
Steamy fragmenten met mooi gesprekken en sfeerbeelden maken dit weer een vlot leesbaar verhaal.
Beide personages krijgen afwisselend hun inbreng en alle twee zijn ze zo goed uitgewerkt. Hierdoor kon ik geen favoriet krijgen, Jackson en Laney wat een pareltjes zijn ze!

3,5 ster

@missp_her_books_read