liefde op het ijs

De begin beelden van Katie en Jamie zijn triest, hopeloos en rauw. Het vormt direct een bepaald beeld en vooringenomenheid wat ook wel de opzet is van de auteur.
Het is een basis voor het verdere verloop van het verhaal.
Je wordt ondergedompeld in hun leven van verleden en heden. Helen Buckley doet dat op een zeer bijzondere en geslaagde manier. Hierdoor grijpt het je echt en ga je alles mee beleven en ontrafelen.
Het is zeer divers, het laat je in een leesdrive zitten van steeds meer en verder te willen lezen.
De combinatie van luchtig, humor, spanning, drama en romantiek is perfect gecreƫerd.
Vergis je niet, soms is het heftig en confronterend, toch altijd met zeer veel respect en aandacht voor persoon en omgeving.
Een New Adult/sport romance verhaal dat een zeer sterke verhaallijn heeft en waar de auteur haar hart en ziel heeft ingestoken.
Zowel Katie als Jamie ondergaan een enorme transformatie en werken continu aan zichzelf. Dit was voor mij echt de sterkte van hun verhaal en benadrukte maar weer eens dat schijn kan bedriegen en oordelen tot veroordelen een zwakte is.
Zeer onder de indruk op alle vlakken!

5 sterren

@missp_her_books_read