last resort

Avondje stappen, de vrijheid vieren, onbezonnen flirten en je op en top vrouwelijk voelen als je de aandacht krijgt van die ene knappe man! En dan gaat Sutton zelf nog een stapje verder! Ze duikt er mee onder de lakens, ziet alle hoeken van de kamer en ervaart geweldige seks, maar het is anoniem en enkel voor één nacht, dus alle remmen los!
Paniek slaat toe bij Sutton als ze net gepromoveerd, een kantoor binnen stapt en daar 3 mannen ziet. Evenbeelden van elkaar en met één ervan had ze de beste nacht van haar leven! Callahan Sharpe, mede eigenaar van één van de resorts waar ze voor gaat werken.
En wie stelt zich plots kandidaat om mee ter plekken te gaan ?! Jawel Callahan, hij heeft een doel, maar dat heeft Sutton ook, wie zal zijn target halen ?
Dit verhaal geeft de nodige vonken en vuur tussen de personages. Toch is het niet alleen steamy, mooie open en eerlijke gesprekken en gedachten gangen zijn op gepaste tijden verwerkt. Zo heeft zowel Sutton als Callahan een rugzakje of frustraties waar ze mee moeten dealen. Het geeft hun de nodige remmingen op geluk en acceptatie.
Heel sterk voelde ik de dynamiek en spanning tussen hen, wat je nieuwsgierig maakte en het heerlijk lezen was.
K. Bromberg weet een op tempo, steamy romance te schrijven, dat toch een doordachte en mooie verhaallijn had. De Amerikaanse invloeden zijn aanwezig, maar zijn niet storend, het klopte met het totaal plaatje. De humor die de schrijfster gebruikte gaven zo een hilarische beelden, ik kwam soms echt niet bij.
En weet je wat zo leuk is?! Er zijn nog twee lekkere en dominante Sharpes, jawel! Laat me erg verlangen naar meer, daar je in dit verhaal toch al een kleine glimp kreeg van hun persoontje, kijk ik met smacht uit naar hun eigen verhaal.

4 sterren

@missp_her_books_read