zuiderse hitte

Quinn is bij de reddingsactie aanwezig van Chelsea! Maar hij redt daar ook nog een andere jonge vrouw die onder een bed ligt, bijna geen hartslag en één hoopje gebroken ellende.
Tot ze heel kort haar ogen opent en Quinn weet: ze is het , ik ga er voor, vechten zal ik en ik laat haar nooit meer alleen!
Maar kan Willow dit wel aan, kan ze nog vertrouwen en blijft angst en vluchtdrang haar leven bepalen?
Wow wow wow, wat een verhaal!! Heftig, triest, emotioneel, puur, rauw, mooi, confronterend, liefde en hoopvol.
Het zet wel gevoelige issues in de kijker, dus wees echt gewaarschuwd maar het is steeds met respect en toch met de juiste en gepaste diepgang geschreven. Huiselijke geweld, emotionele mishandeling, verwaarlozing, jeugdtrauma’s, afpersing en kidnapping het één al heftiger en triester dan het andere.
Tegenover staat dan weer zo mooi de goedheid, trouw, volharding, zorgzaamheid en liefde van Quinn. Wat een man van mijn hart is hij, elke minuut, elke actie en elk woord weet hij me te raken! Tranen en zuchten passeerden geregeld en het was zowel van verdriet als vreugde.
Natasha Madison heeft een perfecte balans gevonden in dit verhaal. Het klopte zo, door de details, verhaallijn, omgeving en personages.
Het leest erg vlot tot verslavend, toch moest ik met momenten het even wegleggen om bij te komen, maar de nieuwsgierigheid trok me steeds weer terug!! Je wil en moet verder lezen of Willow en haar rugzak verdwijnen ja of nee.
De verhalen worden steeds beter in de reeks, wat toch uniek is. Laat Natasha Madison maar ijverig verder schrijven want ik krijg er geen genoeg van !! En svm blijf haar verhalen ook verder vertalen alsjeblieft!

5 sterren

@missp_her_books_read