raak me

Heath is geïrriteerd, zijn interview afspraak is niet komen opdagen zoals afgesproken. Hij laat zich niet wegzetten, daar is hij te trots en te koppig voor en zal het interview krijgen , hij zoekt haar op bij haar thuis!
Maar dan! Hij komt aan en ziet een waternimf in haar pure naaktheid uit het meer komen! Betoverend is hij, gefascineerd en dan moet het interview nog beginnen met Destiny!
Wie zal wie verbazen met antwoorden en daden?
Het laatste deel in “The Art of Pleasure “
heeft me geraakt op een onverwacht pure manier. Raak me als titel was zo treffend. Dit steamy romance verhaal heeft zo een mooie onderliggende en emotionele laag die je raakt en je in de greep heeft.
De twee personages hebben hun issues, een verleden waarvoor ze enorme muur rond zich hebben gebouwd. Deze muren worden steen per steen weggehaald, met liefde, respect en zonder schaamte en compassie. Elke steen laat zien dat er een verbondenheid, begrip en passie is met elkaar.
Tracy Wolff laat hier echt het beste van zichzelf zien hoe ze een steamy romance weet te bespelen en besprenkelen met de juiste lading van puurheid tussen twee individuen.
Want dat is een relatie met elkaar, het moet op alle vlakken in balans zijn om te kunnen groeien en te schitteren.
En dat was dit verhaal voor mij echt, in balans!

4,5 ster

@missp_her_books_read