perfecte…

De tweeling van de dag en de nacht! Wat heeft Sanne van Ooijen toch weer zo perfect een verhaallijn en personages gecreëerd.
De twee uitersten van uiterlijk, leefwereld en toch hebben de twee jonge vrouwen zoveel met elkaar gemeen.
Komt er ook nog het zeer dominante heerschap Amadeo bij, die het verhaal de juiste sfeer en intensiteit geven.
Het is maffia romance die ik zo graag lees, de spanning in de wereld van de ondergrond, het onschuldige, de aantrekking en passie alsook het mysterieuze rond de vader van de tweeling. Continu zit je op het randje van je stoel, wordt alles om je heen niet meer van tel en wil je maar één ding, verder lezen en antwoorden tot ontknopingen.
De personages zijn weer zo goed uitgewerkt en bepalend, ze laten je als lezer meeleven met humor, drama en verdriet.
Je sluipt bijna mee, ongezien en verlangend op hun pad naar de waarheid.
Dit is waarom Sanne van Ooijen één van de beste is in dit genre van de lage landen! Ze schrijft met vuur en overtuiging, ze creëert een wereld waar je als lezer mee binnenin zit en lezen enkel nog van tel is.
Een einde met een cliffhanger en wat voor eentje dat je wel en niet zag aankomen, ook hier heeft ze je weer goed in de greep!
Gelukkig kent Sanne van Ooijen haar lezers en deel twee is dan ook direct beschikbaar. Waarvoor enorme dank Sanne om mijn geduld niet op de proef te stellen!

5 sterren

@missp_her_books_read