roekeloze val

Het blijft echt spannend en er zijn meer geheimen dan we denken en konden vermoeden. Sire en Zake doen voor elkaar niet onder, haat liefde is zo aanwezig maar hun passie naar elkaar toe is niet weg te cijferen. Ze proberen elkaar uit te schakelen, onstabiel te maken, maar ook erg afhankelijk van elkaar, want ze hebben dat stukje van elkaar zo nodig.
Deel drie in deze reeks en denk niet het verhaal wordt gerokken, nee ik zat weer heel de tijd op het puntje van mijn zetel, gespannen, nieuwsgierig en gedreven om steeds meer te weten te komen waar dit verhaal naar toe leidt.
Deze dark romance is zo goed in balans, deze keer krijgen ook twee andere personages een klein hoofdstukje om hun visie en inbreng in de wereld van Sire en Zake te belichten.
Ella Miles is een zeer gepassioneerde schrijfster, ze weet de juiste accenten en leesdrive te geven om het verhaal zo beklijfd over te brengen bij de lezer.
En we zijn nog maar op de helft! Wat kijk ik uit naar de rest en hoe het met Zake en Sire verder gaat.

4,5 ster

@missp_her_books_read