zie me

Jaxon is kunstenaar fotograaf en ziet al het moois door zijn lens. Tot hij Grace onverwacht tegenkomt en zijn ogen en hart vonken en vuur geven! Deze vrouw is voor hem de perfectie, niet het ideale schoonheidsbeeld maar een vrouw met body, power, eigenheid! Een lust voor zijn oog waar fantasieën hem continu bestoken.
Zou hij haar zover kunnen krijgen om voor zijn lens te poseren dit samen met zijn andere passie en talent touw en knopen?
Jaxon krijgt een zeer sterk en duidelijk beeld rond zijn persoonlijkheid in het verhaal. Soms werd zijn overtuigingskracht iets te sterk, waardoor ik zelf wat averechtse gevoelens rond kreeg. Denk dat hier het sensuele voor mij wat te niet deed. Want de opzet van het verhaal is zeker steamy en sensueel en een ontdekking rond bdsm en touwen en knopen.
Grace werd wel heel mooi weergegeven, een vrouw die veel twijfels heeft rond haar uiterlijk, zeer verstandig is en de juiste afwegingen maakt, maar haar laat leiden door Jaxon.
Dat Tracy Wolff de verschillende soorten van passie en seksualiteit naar voor wil brengen door ze in haar verhaallijnen toe te passen is zeker geslaagd en met de juiste snelheid en schrijfwijze gedaan.
Dat ze voor verhaal twee in de reeks ook in het wereldje van de kunst blijft is ook een pluspunt.
De covers zijn ook zeer passend gekozen alsook de titels.
Het maakt me weer erg nieuwsgierig naar deel 3 welke kunsttak en personages hun verhaal gaan krijgen en beleven.

3 sterren

@missp_her_books_read