Het chalet.

monica 29 november 2023
Mila en haar echtgenoot Ethan zijn uitgenodigd voor de bruiloft van haar zus Jess die plaats vind in een lux skioord.Het contact met haar zus is niet altijd goed geweest maar gelukkig hersteld.Onderweg krijgen ze autopech ,ze proberen van alles maar de auto doet niks meer .De telefoon heeft geen bereik en ze lopen een stuk terug waar eeen aantal chalets staan.Daar proberen ze binnen te komen om te overnachten.Het lukt hun om een vuurtje te maken en wat te slapen.De volgende morgen als Mila wakker word is Ethan verdwenen.Er is geen spoor te zien van hem.Mila is radeloos maar probeerd te overleven......Het boek leest heel lekker weg,ik wilde steeds verder lezen.Het verhaal is heel boeiend geschreven maar een hier en daar vond ik het iets te langdradig maar niet vervelend.Ik ga zeker meer van deze schrijfster lezen.

Meer recensies van monica