Ik zal de sleutel vinden.

monica 06 mei 2024
Als er een nieuw boek van Lars Kepler in de winkel ligt dan moet ik het lezen.Ook deze nieuwe titel "Ik zal de sleutel vinden" weliswaar geschreven door Alex Ahndoril heb ik meteen gekocht.Ik verwacht dan een bijzonder spannende bloedstollende thriller die je op het puntje van je stoel in een keer uit leest maar dat is het deze keer toch anders.Het verhaal gaat over Julia Stark ze is een bijzondere persoonlijkheid .Zij heeft een detectivebureau in Stockholm.Op een onverwacht moment staat er een man voor de deur met een nogal vreemd verhaal.Julia neemt deze zaak aan en vraagt haar exman Sidney om haar te ondersteunen met deze zaak.Ze gaan op onderzoek uit en stuiten op een ingewikkelde familiegeschiedenis.Ik wil niet te veel verklappen maar het leest wel lekker weg .Toch geef ik dit boek 4 sterren ondanks dat de spanning ontbrak maar heel goed geschreven en het plot maakt het helemaal goed!⭐️⭐️⭐️⭐️

Meer recensies van monica