Uitmuntend!

monica 26 oktober 2021
Wat een boek!In twee dagen uitgelezen,ik kon het gewoon niet wegleggen.Van de eerste tot de laatste pagina blijft het spannend.
Nina is getrouwd met Nick.Samen hebben ze twee kinderen,Lisanne en Ruben.Alles lijkt mee te zitten,prachtig huis ,beiden een goede baan ,geld geen gebrek.Maar toch verlangt Nina naar datgene wat ze mist......spannende sex .
Op haar feest komt ze het vroegere vriendje van haar zoon tegen.
Soren is inmiddels uitgegroeid tot een aantrekkelijke stoere kitesurfer.Ze krijgen een relatie "alleen voor de sex" spreken ze af.Maar Nina besluit op de duur er toch een punt achter te zetten maar dat is niet zo eenvoudig!
Ik wil niet te veel verklappen want het zit vol verrassingen.Zo genoten van dit boek,een echte aanrader!

Meer recensies van monica