Adembenemend!

monica 26 maart 2022
Inmiddels dertig jaar geleden dat ik dit boek heb gelezen.Ik was er toen zo van onder de indruk dat ik me had voorgenomen om het later nog eens te herlezen.Dat moment was nu aangebroken.Toen ik de eerste 50 blz had gelezen voelde het weer als toen,een warm bad....Stephanie Harper dochter van een rijke zakenman Max Harper ,werd verliefd op Greg Marsden.Al gauw stappen de twee in het huwelijksbootje.Stephanie heeft natuurlijk ook haar beste vriendin uitgenodigd,Jilly.
Jilly is nadat ze Greg voor het eerst ziet helemaal ondersteboven van hem.Ze laat haar man Philip links liggen en probeert de aandacht van Greg te vangen.Greg vind Jilly supersexy en flirt met haar.Na de trouwerij wil Greg maar een ding en dat is ....van Stephanie af.Dan heeft hij geld genoeg om te doen wat hij wil.Het blijft gewoon zo spannend dat im het boek niet neer kon leggen.Ik ben blij dat ik het nog eens heb gelezen,heerlijk!

Meer recensies van monica