Beklemmende sfeer....

monica 14 juni 2020
Op een dag krijgt Mags een telefoontje dat haar broer Abe in het ziekenhuis ligt ,zijn toestand is zeer slecht.Mags heeft al jaren weinig contact met haar broer maar besluit naar Engeland te gaan.Ze ontmoet zijn vriendin Jody en besluit om in het appartement te gaan wonen van Abe zolang hij in het ziekenhuis verblijft.Zo komt ze ook in contact met de andere bewoners.Mags is advocate en gaat aan de slag om er achter te komen wat er met haar broer is gebeurd.Langzaam maar zeker kan Mags haar verleden afsluiten.
Het boek is best spannend.Doordat het verhaal zich voornamelijk afspeeld in het appartementencomplex is de sfeer heel beklemmend.Het verhaal wordt verteld door verschillende personages en een persoon die cursief is gedrukt.Je moet er wel bij blijven,vooral op het einde heb ik geregeld terug moeten kijken.Dat vind ik wel een minpuntje.Er moest op het laatst nog zoveel uitgelegd worden dat het niet echt ontspanning was.Echt wel jammer.

Meer recensies van monica