AMLA

Monique 07 oktober 2022
Rani en haar team staan voor de lastige opgave om het mysterie rondom Norah op te lossen. Het lijkt alsof iemand het op Norah heeft gemunt. Haar zoontje wordt bedreigd maar ook zou haar stiefzoon zich niet op zijn allerliefst gedragen. Het terreur houdt aan en er vallen slachtoffers. Wie wil Norah wegpesten en tot welke prijs?

De cover van dit boek alleen al roept veel vragen op. Je begint al met fantaseren nog zonder een letter gelezen te hebben. Het verhaal is sterk geschreven, en tot het einde toe had ik geen idee van de ontknoping. Ik hou daar wel van als een schrijver je op het verkeerde been kan zetten. Sterre Carron heeft dit vaker gedaan in haar boeken. Het leest erg gemakkelijk, de hoofdstukken zijn vrij kort. Dit zorgt voor vaart in het verhaal maar ook voor de spanning.

Meer recensies van Monique