“Kwijt, beneemt je je adem, laat je vertwijfelt achter en speelt in op je vertrouwen, een ware pageturner die je gelezen moet hebben!”

Moon Kager 13 oktober 2020
Sandra J Paul de Vlaamse auteur welke bekend staat om haar unieke verhalen, Vooral Young Adult verhalen en thrillers sieren haar lijst, welke steeds langer en langer wordt. Veel van haar boeken hebben een paranormale insteek waardoor zij zich onderscheidt van andere auteurs. Kwijt is het negende boek onder de naam Sandra J Paul, ook schreef zij onder het pseudoniem Joanne Carlton meerdere Engelse boeken. Niet alleen als auteur is Sandra succesvol, sinds 2018 beheert zij Uitgeverij Hamley Books, voor boeken met een ziel. Vele auteurs hebben zich inmiddels bij deze veelbelovende uitgeverij aangemeld.
“Dit vraagt om verfilming”
Kwijt, Jim is twee jaar van zijn geheugen kwijt, maar als lezer ben je ook iets kwijt, je vertrouwen. Heerlijk zeg, wie vertelt de waarheid, wie is de grote toneelspeler? Vanaf het eerste begin is mijn aandacht gewekt, en is mijn nieuwsgierigheid getriggerd ik moet het weten. Super om dit te ervaren, ik vind dit al een heerlijk filmscript op zich. Het verhaal wordt vanuit Jim en Vince geschreven, Paul, zet deze twee verhaallijnen sterk naast elkaar neer, je gelooft beide karakters. Hun verhaal is zo geloofwaardig neergezet dat je geen idee hebt wie de waarheid verteld.
“Ongrijpbaar en intrigerend”
Sandra J Paul, weet op een heel gedegen manier het verhaal op te laten lopen, heel langzaam vallen er stukjes van de puzzel in elkaar. Als lezer denk je het verhaal te snappen, maar dan wordt er nog een staartje aan het verhaal gebreid waardoor het toch nog anders afloopt een heerlijke twist in een verhaal dat niet weg te leggen is. Een pageturner welke het verdient om gelezen te worden een echte Mustread die onder je huid gaat zitten.
Lieve Leesgroet Moon Kager

Meer recensies van Moon Kager