Origineel

Nancy Bastiaans 07 december 2019 Auteur
Mijn leeservaring: Het boek zuigt je meteen mee als Yara het hoofdpersonage op haar eigen gazon buiten westen wordt achtergelaten. Er is een flink gat in haar geheugen geslagen en via hypnotherapie komt ze steeds dichter bij de waarheid die alles met haar verleden te maken heeft. Dit is een verhaal waar ik blij van wordt omdat je echt door wil lezen. Geen moment was het langdradig. Wie haar vijand is wordt langzaam ontrafelt en ook al zag ik het aankomen, toch wist Melissa me telkens weer aan het twijfelen te brengen.
Een absoluut origineel verhaal. Er was maar een ding volstrekt ongeloofwaardig: twee mensen die zoete wite wijn lusten en dat dan ook nog drinken bij Chinees eten;-).
Dit is het eerste boek dat ik van deze schrijfster lees en het bevalt me prima. Een fijne schrijfstijl. De personages zijn geloofwaardig neergezet en ze weet de spanningsboog prima vast te houden. Een boek dat ik in een ruk uitlees is voor mij zeker vier sterren waard. Ik heb genoten.

Meer recensies van Nancy Bastiaans