Heerlijk boek

Nancy Bastiaans 13 maart 2020 Auteur
Dit verhaal leest lekker weg. Het is mijn eerste Marijke Verhoeven en ik was aangenaam verrast. Marijke heeft een fijne schrijfstijl en ondanks dat ik het niet spannend vond in de zin van ‘whodunit’, daar durfde ik een pak wc-papier om te verwedden, was de weg naar de ontknoping spannend genoeg om me een paar uur leesplezier te verschaffen. Marijke weet de ‘couleur local’ ook goed te vangen en als Francofiel vond ik dat een extra bonus op het leesgenot.
3,5 sterren die ik naar boven afrond voor ‘Onderschat’. O ja, als ik dan ergens kritisch over moet zijn dan is het de titel waarom ik niet tot een overtuigende 4 of hoger kom. Deze past te weinig voor mij bij het verhaal, maar ach dat heeft de pret niet mogen drukken. Ik ben blij dat ik dit boek won en ik zal toekomstig graag nog meer van Marijke lezen.

Meer recensies van Nancy Bastiaans