Vonnis

proudbookjunkie 21 juli 2021
De van bloed afhankelijk Ath'vacii zijn een plaag en Roan Storm heeft maar een doel voor ogen en dat is het ras uitroeien. Hij is alles kwijt door de bloeddorst van deze monsters, door een van hun te executeren tekent hij zijn eigen lotsbestemming. Alleen hij krijgt niet de dood waar hij zo naar verlangt, nee hij wordt tot een van hun gemaakt. Lukt het hem om zijn leven zoals hij kende te houden of geeft hij toe aan de drang van de monsters?

Sophia Drenth heeft een fijne schrijfstijl die je meeneemt in een verhaal met een duistere rand. Ze geeft met haar verhaal een unieke andere kijk op de wereld van de vampieren.

Roan Storm is een man die alles heeft verloren en eigenlijk alleen nog leeft voor wraak. Zijn ontwikkeling van mens naar gemaakte heeft op hem een impact die je als lezer goed meekrijgt. De andere personages die in het verhaal naar voren komen worden ook goed beschreven en ook van hun krijg je bepaalde ontwikkelingen mee.

Ik moet eerlijk zeggen dat het even duurde voordat ik in het verhaal kwam, maar toen ik er eenmaal in zat was het boek ook zo uit. De rest van de uitgekomen boeken ga ik zeker lezen, want ik wil gewoon weten hoe het verhaal van Roan verder gaat.

Meer recensies van proudbookjunkie