Mooi boek, matig einde

Nathalie Luteijn 22 augustus 2021
Ik was heel erg benieuwd naar dit boek, dus eindelijk de tijd gemaakt om deze te lezen.

Het verhaal start met Levi die niet meer praat nadat hij een traumatische ervaring heeft opgedaan en van zijn moeder in Australië naar zijn vader in Amerika verhuisd en daar Delilah, Aiden en Mitchell leert kennen. Het begin van het boek is vol met de gedachtegang van Levi. Er zijn zaken die ik daar heel erg uit herken en ik vind het persoonlijk goed geschreven.

Echter, hoe verder het boek vordert, hoe minder ik het vond worden. Veel hoofdstukken zijn vanuit Levi geschreven, maar sommige ook vanuit Delilah. Het begon steeds meer als een soort verslag te lijken ipv een echt boek en ik vroeg mij op een bepaald punt af hoe dit zou moeten eindigen want veel pagina's waren er niet meer over. Nou, ik kreeg een beetje een *pief paf poef* gevoel. Zomaar ineens was daar het einde. Dat vond ik echt heel apart. Het is wel afgesloten, echter zit ik nog met een aantal vragen die niet naar voren zijn gekomen. Erg jammer want het was voor mij tot ongeveer 3/4 een veelbelovend boek, daarna werd het heel rap minder.

Ik geef het boek 3 sterren.

Meer recensies van Nathalie Luteijn