Koosje, de "van kitten tot kater" met kromme achterpootjes

Nathalie Luteijn 04 maart 2021
Sinds een paar jaar volg ik het Katshuisch op social media. Dit kwam doordat ik een bericht voorbij zag komen van een kitten met achterpootjes verkeerd om. Door zijn snoetje was ik meteen verliefd op Koosje.

Arianne de Jong vertelt in dit kleine boekje wat ze allemaal voor en met Koosje heeft gedaan en heeft moeten doorstaan. Doordat ik zelf zo verliefd op het kleine "ding" werd, heb ik geprobeerd mee te sponsoren voor zover dat met een krappe beurs mogelijk is. Ik heb ook het radioprogramma Somertijd gemaild daar zij op dat moment een goede doelen rad hadden. Ik werd uitgekozen en Arianne werd in de uitzending gehaald. 225 euro hebben we via die kant kunnen binnenharken. Niet veel als je nagaat dat alles wat Arianne voor Koosje heeft gedaan, 7000 euro heeft gekost. En het was het waard. Alle donateurs hebben meegeholpen op alle mogelijke manieren. Er is een (verjaardags)kalender gemaakt (ook reeds in bezit ;-) ) en nu ook dit boekje.

Het boekje is gevuld met foto's in kleur en er is een toevoeging van de dierenarts, maar ook van de specialiste die Koosje heeft geopereerd. Arianne vertelt op haar manier wat de afgelopen periode allemaal voor haar heeft betekend.

Het boekje is in eigen beheer uitgegeven en te bestellen via de website van Katshuisch zelf.

Meer recensies van Nathalie Luteijn