Heerlijke feelgood novelle

Neeltje 14 april 2024
Één avond is een heerlijke feelgood novelle met een heerlijke sfeer. De personages zijn erg fijn en goed uitgebeeld. Je voelt het verschil tussen de werelden waar de hoofdpersonages zijn opgegroeid. Emily en Maxim komen uit een één ouder gezin. Hun moeder woont sinds kort bij haar nieuwe relatie, maar de stiefzussen doen niet heel welkom en hun vader houdt ze de hand boven het hoofd. Ryder komt uit een warm nest waar Emily en Maxim als kinderen al welkom waren.
Het verhaal is in eerste instantie vanuit Emily geschreven, maar halverwege het boek verschijnen er toch een paar hoofdstukken vanuit Ryder. Zijn gevoelens komen daar goed naar voren.
Deze feelgood heeft net als vele anderen een bepaalde mate van voorspelbaarheid. Persoonlijk vind ik dat niet erg. Het verhaal is heel leuk en er zijn wat mooie wendingen.
Al met al heb ik deze feelgood novelle met heel veel plezier gelezen en kijk ik uit naar het vervolg!

@NeeltjesBoeken

Meer recensies van Neeltje