Leuk verhaal met spanning, mysterie en herkenning voor ouders

Neeltje 05 april 2024
Wat een goed tussendoortje heeft Inge weer geschreven! Het leest prettig weg en meteen in het eerste hoofdstuk is er al wat aan de hand: Ivy is weg. In het hoofdstuk daarna gaan we een half jaar terug in de tijd naar het moment dat Lizzy haar virale post plaatst. Zo wisselen heden en verleden elkaar af. Dit is een mooie manier om meteen al spanning op te bouwen en de lezer geleidelijk mee te nemen in de Instagram avonturen van Lizzy. Naast spanning komt er ook mysterie voor in deze novelle. Wie is toch de vader van Ivy? Ik vond dat echt een waardevolle toevoeging.
Voor ouders bevat het verhaal een stukje herkenning. Het kan best wel pittig kan zijn om een kind op te voeden. Zeker als je het als alleenstaande ouder doet.
“Maar hoe of in welke samenstelling je je kinderen ook opvoedt: als je het maar met liefde doet, als je de kinderen maar op de eerste plek zet.”
Knap hoe Inge weer een compleet verhaal in een vrij korte novelle (ongeveer 80 bladzijden) kan vatten.

@NeeltjesBoeken

Meer recensies van Neeltje