Mysteries en groei

nel 09 april 2023
Een boek over 2 vrouwen en de Franse schrijver Emile Zola, zijn boeken en verhalen komen in dit boek veelvuldig voor en maakt mij nieuwsgierig naar zijn boeken.

De verhaallijn over Dominique laat mij met vragen achter, wie was zij nu echt? Candice ontwikkelt zich in het boek tot een krachtige vrouw die het verleden en haar eetstoornis achter zich laat. Zij gaat het gevecht met haar verleden, en de beknellende band met haar moeder en zus aan en ontdekt wie haar vader nu echt was.

Het is een boek, als je er eenmaal in begint, je het moeilijk weg kan leggen, eigenlijk net als de eerdere boeken van die ik van haar las. Het boek is onderverdeeld in korte nummer loze hoofdstukken.

Wat mij betreft een aanrader.

Meer recensies van nel