De meisjes proberen ze mentaal te breken, de jongens fysiek

Romy 22 november 2020 Auteur
Een nieuw jaar, nieuwe studenten , nieuwe ontgroening. De winst: een plekje in de studentenvereniging en een familie voor het leven. De kosten: hoe ver je durft te gaan.
2 novieten die een poging wagen, Ris en Megan.
Wauw, wat een indruk wekkend verhaal. Je wordt helemaal meegesleurd in het verhaal. Je leeft mee met de personages, Ris en Megan. Twee totaal verschillende karakters met een eigen verhaal en reden dat ze meedoen met de ontgroening. Er worden zware opdrachten opgelegd. Zowel fysiek als mentaal. Het is een week van overleven, letterlijk.
Het verhaal leest zeer vlot, geen moeilijke woorden en boeiend tot de laatste letter. Wel moet ik erbij vertellen dat het een heftig verhaal is. Ontgroening is een onderwerp dat elk jaar weer in het nieuws komt, meestal negatief. Het is bekend dat het er hard aan toe gaat, maar dit boek slaat alles. Als je denkt dat het niet erger kan, dan bewijst de volgende pagina het tegendeel. En een grote plot-twist ergens, mijn mond viel open.
Wat een fantastisch boek, wat een geweldige schrijfster. Dit was het 1e boek dat ik heb gelezen van Maren Stoffels, maar ik ben al op zoek naar andere titels van haar.
Dik verdiende 5 sterren!!!

Meer recensies van Romy