Bijzonder mooi en hartverscheurend

Paula van Mourik 11 december 2019
Een bijzonder mooi en hartverscheurend verhaal is Een leven lang. Direct vanaf het begin word je in het verhaal meegezogen en leef je mee met het wel en wee van Brianna.

Een leven lang is het vervolg op Een leven geleden. Aan te raden is om dit laatste boek eerst te lezen voordat je aan een Leven lang begint., omdat er met enige regelmaat naar verwezen wordt.

Het verhaal is vlot geschreven en van begin tot het eind boeiend.

Jerrad Hoff is er ruimschoots in geslaagd om op subtiele wijze de gevoelens van Brianna op de lezer over te brengen.

Wat mij niet vaak overkomt is nu wel gebeurd: ik heb het niet droog kunnen houden bij het einde. En als je dat als auteur voor elkaar weet te krijgen, als je de gevoelige snaar van je lezers weet te raken, dan ben je als auteur geslaagd.

Meer recensies van Paula van Mourik