Hetige thema's, wat veel tijdsprongen en personages, maar een sterke ontknoping

Penny leest 24 mei 2023
Je start De mensen die bleven met een interessant proloog waarin menselijke resten in een vuilniszak worrden gevonden. In het volgende hoofdstuk lees je dat een vrouw wordt ingelicht dat haar man dood is en vervolgens met gerust gevoel gaat slapen. Dit roept gelijk vragen bij je op en je móét doorlezen.

Je springt van tijd naar tijd en personage naar personage. En laat je ook nog eens een hele hoop verschillende personages leren kennen. Ik bleef zelf wel wat worstelen met wie wie was en wat ik nu precies aan het lezen was, waardoor ik niet in een heerlijke leesflow kwam.

De onderwerpen en thema's zijn ook best heftig. En het wordt erg luchtig verteld, dus het leest wel goed weg, maar als je nadenkt over wat je hebt gelezen, komt dit met vlagen binnen.

De ontknoping en de puzzelstukjes die je tijdens het lezen krijgt over de moord zijn bizar en hier moet dit verhaal het echt van hebben.

Een thriller met heftige thema's, wat veel tijdsprongen en personages, maar een sterke ontknoping en flarden van details die het helemaal compleet maken.

3⭐️

Meer recensies van Penny leest