Heerlijke romcom

Allereerst wil ik worldofromance en harpercollins enorm bedanken voor het recensie-exemplaar.

Ik heb zo van deze romcom genoten! Het verhaal zit boordevol humor, romance en zelfgroei. Echt een heerlijke feelgood. De personages waren enorm leuk en goed uitgewerkt. Ik had enorm te doen met Floor. Ik weet hoe het voelt als mensen over je heen lopen en je gebruiken, het is echt geen pretje. Hierdoor kon ik me ook enorm goed inleven in Floor en haar reacties! Owen was een heerlijk karakter, perfect voor Floor (vind ik). Ik vind dat hij haar enorm hielp groeien en de beste kant van d'r naar boven haalde! Jens.. ja wat een lul zeg. Hij had nog wel wat meer karma mogen krijgen van mij part!

Het verhaal zelf vond ik erg tof om te lezen en goed onderbouwt! Ik ging er als een trein doorheen. Ik wou steeds weten wat er als volgend ging gebeuren! Echter had ik wel op een moment (rond de 25%) iets van heh gaat er nog wat gebeuren? Ik vond het verhaal even wat aanslepen op dat punt maar daarna werd het weer terug opgepakt en zat ik er terug helemaal in!

De omschrijving van het prachtige landschap in Schotland zorgde ervoor dat ik mezelf ook echt op die plekken in het regenachtige landschap bevond! De documentaire werd ook heel levendig omschreven waardoor het voor mij echt voelde alsof ik de documentaire zelf keek in plaats van erover was aan het lezen.

Dit was mijn eerste kennismaking met Iris en ik ben echt positief verrast! Ik vind dit boek zeker en vast een aanrader als je op zoek bent naar die perfecte feelgood waar je van in een deuk ligt! Zelfs het Schotse regenweer kon de warmte die dit boek me gaf niet doven!

Meer recensies van PhoebesMysticalReads