Heerlijk romantisch verhaal met een originele setting

4,5 sterren. Heerlijk verhaal dat fijn wegleest! Anina heeft een zeer aangename schrijfstijl, gecombineerd met de korte hoofdstukken zorgt dit ervoor dat je als een trein door de (bijna) 500p heen vliegt!

Laat ik beginnen bij de personages; Kiki was echt by far mijn favoriete personage. Ik hou echt van haar personage, ik kon ook niet anders dan enorm met haar meevoelen. Ik vond haar echt een geweldig persoon, ookal liet ze soms over haar heenwandelen (wat ik begrijp want zij was gewoon niet in de mogelijkheid om voor haarzelf op te komen). Ik vond haar groei prachtig om te zien en haar verleden raakte me diep, vooral omdat een aantal stukken helaas heel herkenbaar waren. Tim daarentegen kijk ik een beetje op neer. In het algemeen is zijn personage tof maar ik vond hem af en toe enorm opdringerig en hij respecteerde soms Kiki haar grenzen niet, wat me echt boos maakte.

De verhaallijn op zich vond ik heel leuk en de basisschool vond ik ook een enorm leuke setting van het verhaal. Het was heerlijk om over Kiki haar baan als leerkracht te lezen en haar leerlingen, zooo schattig gewoon! Hield er oprecht zo veel van dat Kiki er alles aan deed om haar leerlingen te ondersteunen bij hun ontwikkeling en haar idee voor het zomerfeest was geniaal!
Naar mijn mening had het verhaal wel 100p korter kunnen zijn. De miscommunicaties waren op een bepaald moment echt te veel en hierdoor ontstonden dan ook veel herhaalde situaties. Daarbij snapte ik soms ook Tim zijn reacties naar Kiki toe niet.

Al bij al echt een super leuk verhaal dat heerlijk wegleest! Laat je zeker niet afschrikken door het aantal pagina's want Anina zorgt ervoor dat je er zo doorheen vliegt!

Meer recensies van PhoebesMysticalReads