Geweldige fantasy

Ik vond dit boek en het verhaal GEWELDIG! Ik ben het absoluut eens met de selectie x hunger games-vibes en zou hier zelfs ACOTAR aan toevoegen!

Ik wist al dat dit boek iets voor mij zou zijn, want de selectie is absoluut mijn favoriete serie aller tijden! Ik hou van het hele bachelor aspect en vechten om de hand van de koning en dit verhaal had dat en nog veel meer! Dodelijke uitdagingen toevoegen aan de competitie? Ik ben fan!

Het boek is heel gemakkelijk geschreven en de hoofdstukken zijn aan de korte kant, dus ik vloog door dit verhaal! Alles werd ook zo levendig beschreven. Het voelde alsof ik met hen op het strand was! Het opbouwen van de wereld zelf is goed gedaan, maar ik denk dat er nog veel meer te bespreken valt?

Lor fascineerde mij. Ik hield vanaf het begin van haar, ze is zo'n sterk karakter. Ik kan niet wachten om meer te leren over haar geschiedenis en haar verhaal. Atlas ehhh In het begin was ik dol op hem, maar dat veranderde heel snel omdat ik rare gevoelens bij hem kreeg. Benieuwd hoe dit allemaal gaat ontsporen.
Gabriel, ehh, ik voelde zelf dat hij Lor irriteerde. Ik vind hem wel leuk, maar ook weer niet.
Nadir???? Ook al hebben we hem nauwelijks gezien, ik denk dat ik van hem hou. Ik hoop dat hij een grotere rol speelt in het volgende boek en ik ben er vrij zeker van dat hij dat doet!

Dit boek is zeker een aanrader voor Fantasy-lovers!

Meer recensies van PhoebesMysticalReads