Wederom een aanvulling voor het True Crime genre

Priscilla 13 mei 2024
‘De campingmoord’ is het tweede true crime boek van Carrie en Eddie, bekend van Moordzaken de podcast (ik ben groot fan!)
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Vorig jaar las ik ‘De pindakaasmoord’ en dat boek is wat mij betreft een aanrader voor een ieder die kennis wil maken met het genre en/of een interessant overzicht zoekt van Nederlandse true crime zaken.
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
‘De campingmoord’ is net als het eerste boek van dit duo wat mij betreft een aanrader!
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Het is een waardige opvolger en ook in dit boek behandelen Carrie & Eddie op respectvolle wijze Nederlandse true crime zaken.
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
De zaken zijn feitelijk en waar mogelijk gedetailleerd weergegeven en bijna allemaal bevatten ze tevens informatie over de afloop van de zaak.
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Dit pareltje staat inmiddels te shinen tussen de rest van mijn true crime collectie!

Meer recensies van Priscilla