Kom eens gauw.

Rachel van der Lee 09 april 2024 Auteur
Terwijl inspecteur Helen Grace zich op een nieuwe zaak stort, bevindt haar leven zich op een kruispunt. Haar aartsvijand loopt nog vrij rond, waardoor ze geen stap kan zetten zonder drie keer achterom te moeten kijken. Als zich een grote tragedie voordoet, is Helen nergens meer zeker van, zelfs niet van haar baan. Haar trouwe partner Charlie zal tijdelijk in haar voetsporen moeten treden, maar is ze daar wel klaar voor?

Onwijs spannend. Ik moet eerlijk bekennen dat ik de laatste delen veel beter vindt dan de eerste paar delen. De uitwerking van de personages en de keuzes die ze maken. Goede spanningsopbouw zodat je alleen maar door wilt lezen. Ik kan niet wachten tot het volgende deel eraan komt!

Meer recensies van Rachel van der Lee