Zusjes

Rachel van der Lee 25 januari 2020 Auteur
De zusjes Jess, Courtney en Dani Campbell wonen op een afgelegen boerderij in Canada. Het is een hard leven, vooral omdat ze uit de buurt moeten blijven van hun driftige vader. Op een nacht loopt een ruzie uit de hand en de zussen slaan op de vlucht. Als hun auto pech krijgt vragen ze hulp aan twee mannen in een klein stadje, maar dat is het begin van een nieuwe nachtmerrie.
Achttien jaar later wonen ze onder andere namen in Vancouver. Wanneer een van de zussen vermist wordt, wordt duidelijk dat het verleden hen heeft ingehaald, en dat ze niet nog een keer kunnen vluchten.

De start van dit verhaal is meteen heel heftig. Het wordt beleefd in de ik vorm maar vanuit wisselende personages. Aan het begin van het hoofdstuk wordt meteen duidelijk wie.
De gewelddadigheid naar vrouwen spat er wel van af moet ik zeggen. Precies op het juiste moment maakte het verhaal een tijdsprong naar zeventien jaar later. Het verhaal is spannend en onderhoudend ondanks dat de gebeurtenissen voorspelbaar en duidelijk zijn wil je toch weten hoe het met deze zusjes afloopt na al dat gewelddadigs. Graag gelezen!

Meer recensies van Rachel van der Lee