Super leuk eerste deel!

Raelyn Rebecca Layn 12 januari 2023
Mijn mening:

In het begin moest ik echt even in het boek komen, maar al vrij snel wilde ik weten hoe het verhaal van Serilda verder zou gaan en wat nou het werkelijke verhaal is van wat er allemaal is voorgevallen daar in het kasteel. Ik vloog door het boek heen en na de laatste twist was ik ontzettend blij dat ik meteen door kon met deel 2.

De schrijfstijl van de auteur is ontzettend mooi om te volgen en hoewel dit mijn eerste boek van deze auteur is, weet ik nu al vrij zeker dat ik de rest ook zal gaan lezen. Ik vind echt dat deze auteur super mooi schrijft en vindt de retelling nu al ontzettend mooi neergezet. Ik vind het verhaal super leuk in elkaar zitten en heb eigenlijk geen dingen die ik veel minder vond.

Hier en daar vond ik het verhaal misschien een beetje wat uitgerekt en had ik wat sneller antwoorden of nieuwe actie willen zien, maar voor de rest vond ik het een top boek. En in het begin zag ik ook de chemie tussen Gold en Serilda niet zo, al snap ik wel dat de auteur voor zoiets snels heeft gekozen. Vooral met de achtergrond van Gold en ook wel door hoe het personage van Serilda is. Verder vond ik dat de auteur alle personages goed op een mooi tempo voorstelde en je als lezer ook genoeg tijd had om ze echt te leren kennen. Ook vond ik het leuk dat sommige personages toch anders bleken te zijn dan dat ze eerst werden neergezet (door de gedachten van Serilda).

Ik ben dan ook ontzettend benieuwd wat deel 2 allemaal zal brengen en hoe het zal aflopen met Serilda, Gold, de Erlkönig en de anderen natuurlijk.

{Lees mijn volledige recensie hier: https://www.raelynlayn.nl/reviews-recensies/recensies/1140018_verguld}

Meer recensies van Raelyn Rebecca Layn