Bunnie vs Monkie en de supersonische maki

Ramonaleest 19 maart 2024
De gele kaft trekt direct je aandacht. Ik moet sowieso bekennen dat de kleuren die de boeken iedere keer weer hebben zorgen dat ze opvallen tussen alle boeken. Dat is zeker een pluspunt.

Op de cover zien we Bunnie, Monkie en wat wij denken de Maki. We zijn direct benieuwd naar dit nieuwe verhaal.

We duiken weer lekker in de avonturen met Bunnie en Monkie. We zitten direct weer in het verhaal door de pakkende graphics en de korte teksten. Dit maakt dat je dit boek makkelijk eens tussendoor oppakt, een paar strips leest en weer verder gaat met wat anders. Deze boeken zijn als je het mij vraagt heel toegankelijk, zeker ook voor kinderen die niet zo graag lezen. De tekeningen geven veel weer en de tekst zorgt voor een geheel. Zoals je al merkt zijn wij lovend over deze reeks. Britt haar quote staat op dit laatste deel en dat maakt dat deze zeker in de spotlight staat bij ons thuis.

De strip van de donut is Britt haar favoriet. Zij vindt een donut op zijn tijd wel erg lekker en in dit avontuur van Bunnie en Monkie vliegen ze om je oren.

Meer recensies van Ramonaleest