De burn-out

Ramonaleest 19 maart 2024
Sacha heeft het druk. Ze staat 24/7 ‘aan’ en dit kost haar haar sociale leven. Seks en daten heeft ze al helemaal afgezworen.
Wanneer het haar op het werk boven de pet groeit neemt ze ontslag en gaat ervandoor. Ze rent letterlijk tegen een muur aan.

Haar moeder komt op een goed idee. Sasha moet nog eens naar het plekje waar ze vroeger op vakantie gingen als gezin. Sasha heeft hier goede herinneringen aan. Wanneer Sasha aankomt heeft krijgt ze toch wel een deksel op haar neus.
Haar moeder zorgt ervoor dat alles goed geregeld wordt in het hotel waar Sasha verblijft. Maar of ze daar zo blij mee is?
Wanneer dan Finn ten tonele komt is het een groot feest. Want Sasha is hier voor haar rust en deze manpersoon neemt haar plek in.

Een heerlijke Kinsella. Een zoals ik van haar gewend ben. Ze weet met haar woordgrappen de lezer op haar hand te krijgen. De chemie tussen Finn en Sasha is er direct. Alleen hebben de twee het zelf nog niet in de gaten. Ze worden al snel als stel gezien, terwijl ze daar zelf helemaal niet mee bezig zijn.
Ik merkte wel dat ik in dit verhaal sommige hoofdstukken wat lang van stuk vond.

Meer recensies van Ramonaleest