Ruimtevaart met techniek en veel humor, zeer geschikt om te verfilmen.

Raywoman 10 juni 2021
Wat een gaaf boek was dit. Het wordt nog lastig om niks weg te geven, want als je niks weet, leest dat echt het fijnst. Maar goed, een astronaut wordt wakker in de ruimte, weet niets meer en moet ontdekken wat hij daar aan het doen is. Hij is helemaal alleen, dus hij moet ook alles alleen uitvogelen. Maar dat doet hij met heel veel humor en veel wiskundige, fysische en astrologische kennis. Het is echt hilarisch hoe hij dingen uit, het is zooo grappig. Gelukkig komt stukje bij beetje zijn geheugen weer terug, dus met flashbacks lees je mee wat hij zich herinnert, en weet je evenveel. Ik vind het een goede en slimme opbouw van de plot. Het is zo geschreven dat het lijkt alsof je bij hem in het ruimteschip zit, en helemaal met alle tegenslagen en zeker ook de dingen die lukken, meeleeft. Ik vind het een heerlijk dik boek, ik wil blijven lezen.
Net het boek uit, tranen in m’n ogen. Wat een goed einde, ik hoop echt dat er een film van wordt gemaakt.

Meer recensies van Raywoman