Een origineel concept, een leuk tussendoortje.

ReadingForTheFunOf.it 16 december 2023
Ik mocht 'Vakken van Wraak' lezen voor De Verhalenfabriek. Superleuk dat ik dit mocht lezen!

Vakken van Wraak is mijn eerste kennismaking met schrijfwerk van Tamara Geraerds, dus ik was benieuwd. Ze schrijft voornamelijk fantasy en thrillers.

In 'Vakken van Wraak' vindt Julia een envelop in de bus als ze thuiskomt. Daarop staat alleen 'Julia en Steffan'. Als haar vriend Steffan thuiskomt, maken ze de envelop samen open. Er blijkt een adventskalender in te zitten, maar zonder afzender.
De volgende dag, op 1 december maken ze het eerste vakje open. Er zit echter, tot teleurstelling van Julia geen chocolaatje in, maar een plaatje. Iets heel vreemds, en ze kunnen het geen van beiden thuisbrengen. Wat betekent dit?

---------------

'Vakken van Wraak' is vlot geschreven en je zit er eigenlijk meteen al goed in. Het verhaal is origineel, en ook spannend. Wel zijn er hier en daar wat gaten in het verhaal, maar niets dat, voor mij, echt heel erg storend is. Het is een dun boek, dus fijn voor tussendoor.
Ik heb Vakken van Wraak 3,5 ster gegeven.

Meer recensies van ReadingForTheFunOf.it