Je wordt vanzelf verliefd op Alex!

Reading.the.books 28 november 2022
Howdy Cowboys

Oke, ik val meteen met de deur in huis, of op de ranch hoe je het noemen wilt. Wat heb ik intens genoten van Alex! Wat een heerlijk verhaal was dit. Een verhaal wat je helemaal mee sleept van begin tot eind.

"Je neemt het leven zo snel voor lief, totdat het op zijn grondvesten schudt en alles verandert."

Ik mocht voor AprilBooks mee doen aan het review team van Alex van Kennedy Fox. Nogmaals heel erg bedankt. Ik moet toegeven, ik kende de auteur(s) nog niet en was dus geheel nieuw voor mij maar ik heb er nu al na 1 boek gelezen te hebben van dit duo een favoriete auteur bij!

Cowboy Alex is de droom van elke vrouw, en dat weet hij heel goed. Door zijn werk op de ranch heeft hij een onweerstaanbaar lichaam, en dat niet alleen. Hij is charmant en welgemanierd. River ontmoet de man van haar dromen... maar komt er na het meest romantische halfjaar van haar leven achter dat hij getrouwd is. Motherfucker. Ze is helemaal klaar met vreemdgangers en leugenaars. En aangezien dat precies haar ervaring is met mannen, houdt ze zich er vanaf nu verre van. Totdat ze de man tegenkomt die haar al haar slechte ervaringen laat vergeten. Al is het maar tijdelijk. Alex en River maken duidelijke afspraken voor hun beperkte tijd samen. No strings attached, geen verwachtingen, geen gebroken harten.

"Ik besloot een van mijn romance-boeken te lezen, want iemand moet op deze vakantie een lang en gelukkig leven krijgen, al is het maar via fictieve personages"

Vanaf het allereerste begin zat ik al in het verhaal en het liet me niet meer los en vlieg je gewoon door het boek heen. Elke vrije minuut dat ik had moest ik gewoon verder lezen. Hoewel Alex een steamy verhaal is, is het veel meer dan dat. Het is een goed neergezet verhaal, met leuke en fijne personages die ook nog eens diepgang hebben. En na het lezen ben je verliefd op Alex. Maar zeker ook een beetje op River. Het verhaal zit vol humor en liefde en las ik het soms met een brok in mijn keel en waterige oogjes.

Als het boek eenmaal uit is voelt het een beetje alsof je vriendje het heeft uitgemaakt en blijf je achter met een gebroken hart omdat je wilt dat aan dit verhaal nooit een einde komt. Gelukkig hoeven we niet lang meer te wachten op het volgende deel in de Bishop brothers serie want vanaf 9 december kunnen we gelukkig weer verder lezen met het verhaal over Evan. Ik ben heel nieuwsgierig naar hem geworden dus ben zo benieuwd naar dit verhaal, hoewel ik River & Alex wel ga missen.

Kortom een fantastisch, meeslepend steamy verhaal met humor en liefde zoveel liefde. Een verhaal dat je achterlaat met een lach en een traan. Alex is echt een dikke aanrader!

Meer recensies van Reading.the.books